söndag 30 maj 2010

number twentysix - Mothers day

... är det idag.

Idag är en dag som är tillägnad alla mammor runt om i världen.
Jag har tänkt att jag skulle komma ihåg den hela veckan och vara först av alla eftersom det trots allt är söndag ett X antal timmar tidigare här=)

Så en hälsning till min mor, till min syster, till mina mostrar, min mormor, mina kusiner. Den största hälsningen vill jag nog ge Helena. Det är hennes första mors dag och DET är något att vara stolt över!
Det var inte längesen hon knappt kunde göra någonting men idag är hon hemma med sin familj och myser(antar jag)och det brukar vara så att det går sakta sakta framåt när någon har varit supersjuk. Men här tar vi elefantsteg ut i livet och allt går superfort och DET gillar vi!

Kram på alla!



Min mor med lillasyster Lisa

4 kommentarer:

  1. Tack, emelie! Du är gullig du som kommer ihåg alla mammor. Kul att du trivs o att du har en alldeles egen säng. Saknar o längtar, men är så glad för din skull, att du har kommit till Australien. Älskar dig! Kramar Marina!

    SvaraRadera
  2. Tack för dom fina orden!! Man blir varm i hjärtat=) Elefantkliv, självklart, är för otålig för nåt annat men det ligger nog i släkten tror jag. Ska det vara så ska det och ska det ske så ska det ske NU=) Ha en bra vecka KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Fin bild på mamma å Lisa...tror du mamma uppskattar den ;) Vi måste få fram spindelmannen kortet på mamma.
    Kramen <3 Elin

    SvaraRadera
  4. Harläst vad du skrivit och jag hoppas att du kommer hem snart så vi får träffas.DEt har varit en mycket omtumlande tid men nu så börjar det ordna upp sig.Många tårar.Tack för att du tänker på din (gamla) mormor.Kramar från både mormor och morfar.

    SvaraRadera