tisdag 4 maj 2010

number seventeen - livet är...


...underbart!

I min värld så är det mesta enkelt. Visst är det motgångar och otrevligheter som händer men i det stora hela så är livet underbart!
Dåliga saker händer alla människor hela tiden men i slutändan så har det ändå vänt och det går uppåt igen.

Jag sitter och funderar på min andra kusin Amanda som fick åka in till Hudik igen. Jag förstår inte. Vill inte förstå kanske. Men försöker ändå.
Jag försöker tänka mig in i situationen men det är ingenting liknande vad jag någonsin har vart med om. Jag önskar jag var hemma i Sverige och kunde kanske försöka få det förklarat för mig i alla fall. Jag tycker inte om att jag sitter här och och inte kan göra något. Men samtidigt skulle jag nog inte vara så mycket till nytta hemma heller mer än sällskap och mys.

Vet att Amanda kanske aldrig kommer berätta hela historien ,som jag totalt missat, för mig. Jag hoppas det så jag en dag kan förstå.

Saknar dig Amanda och tänker på dig varje dag...du och Helena alltså...vilket radarpar!

Men snart kommer jag hem så vi kan spela spel och spela Guitar Hero!
Det är inte långt kvar!

<3

2 kommentarer:

  1. En dag lovar jag att berätta för dig! älskar och saknar <3

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!
    Tror inte att någon riktigt förstår....vi kan bara finnas å lyssna. Kanske hejda vänligt men bestämt när man ser att det är tok. Det blir bra....livet kommer att bli bra. Ta hand om dig.
    Kram Elin

    SvaraRadera