fredag 7 maj 2010

number nineteen - har verkligen inget att säga idag

Så har man skiittråkigt kan man läsa men det är inget viktigt.

vad är väl en dag på jobbet och få lön - mot att vara ledig och inte ha några pengar.

Har idag jobbat på Bimbos, 4 någonting timmar. Det är ganska soft att jobba där på dagarna. För det första så spelar de bra musik! och för det andra är det lungt och skönt. Visserligen älskar jag kvällarna när jag är på golvet och springer arslet av mig för att få ut de ca 800 pizzor vi säljer om dagen i snitt. Det är kul och man blir svettig. Svett är bra. Svett = träning;)

Jag har kommit igång med jobb nu och har faktist till och med fått min första lön. Visserligen betalade jag mer skatt än vad man ska göra när man har ett speciellt nummer jag inte hade. HELA 25%. Trodde det skulle ligga på 40 eller något men så var ju ikke fallet. Jag betalar gärna mer skatt och får tillbaka det sen! Ser det lite som ett sparande liksom. För hur vi än gör så gillar vi pengar och är väldigt beroende av de när vi väl har dom. Fast jag är rätt bra på att leva fattig och klara mig med. Fast jag nu på den här resan har lånat totalt 4000. Men det tycker jag är helt okej. Min flatmate har lånat typ 35 laxar av sina päron. Tack för att jag kan klara mig!

Sa jag att jag hade fått lön? I like. Så jag ska unna mig 100 dollar på kläder på skitbillig butik!

jisses vad jag inte har något vettigt att säga idag förutom att jag hörde en såå dålig text på en låt idag : No milk today and my love has gone away...nåt sånt. i helhet kanske det till och med betyder nåt. nU kommer jag säkert få stryk av många för att det är säkert en svingammal låt som all vet och jag kommer få fan för det. men sån är det. jag ahde kul iaf...eller den här "Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring. Hon sa det rakt i mitt face" hahaha!

Jag ska snart se Kenny Starfighter iaf. DET är grejjer det!

klem Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar