fredag 14 maj 2010

number twentytwo - ringde några samtal

och det var skithärligt att få höra rösterna på familjen!

Satt för någon dag sen och snackade med Sheena på msn och vi tyckte att vi skulle ringas på Skype istället. Jag har inte ens försökt ringa överhuvudtaget för att det alltid har vart sån dålig mottagning och man hör varannat ord typ. Men nu du! Nu gick det alldeles perfekt att ringa och ljudet var för en gångs skull bra!

Satt och pratade i evigheter med Sheena och det fick mig att vilja ringa vidare till familjen. Så jag ringde till Emil, mamma och familjen, pappa, Hanna och Helena. Det var superkul att prata med Helena, fast hon inte ville svara först(som alla tror så tror de att 08 nummer är försäljare) Men till slut så plockade de upp luren! Skönt att höra att hon mår bättre och att hennes familj mår bra!

Sist av alla ringde jag Hanna. Shit vad jag saknar henne alltså! Det är så kul att prata med henne för jag har ju inte pratat med henne sen dagarna innan jag åkte!
*saknar*

Men sen har jag halva släkten kvar som jag ska ringa till men det får bli en annan dag! Amanda, Marina, mormor å morfar, farmor (och berätta att jag går i mörka gränder för det sa hon att jag inte fick!), David sen finns det en hel drös till såklart. Man får ju inte glömma Prozzerg!




Jag saknar min kamera och nu letar jag efter en billig begagnad kamera jag kan köpa! Så nu är det gumtree.com.au som gäller och kika lite på annonser!

1 kommentar: