söndag 27 december 2009

number eight - finally over...

...soon iaf.

Nu är julen över. den var ganska smärtfri. men hade vart najs med nån å prata med!
men såg typ fem filmer å en massa serier så det var soft. Åt tomtegröt till frukost, grandiosa till middag å chips å godis därimellan!

Jag fick presenter av mamman så det var mys: bok, EMD julskiva, nåt slags sovset, å strumpor! Tack mamman!

Nu har jag jobbat två dagar 13 timmarspass. Hade guttas igår på 24 pers å det var hur kul som helst, det gick bra å dom gav mej pengar så därför blev det lyckat! fast en av karlarna spydde på personaltoan. hoppas han som skulle städa idag har städat upp det.

Nu är det fyra dagars jobb kvar och jag längtar hem. Men kan h'nda det blir några dagar extra om jag får åka lite bräda^^

som vanligt behöver inte jag skriva nåt viktigt för det är ingen som läser det så=)

HA de!

1 kommentar:

  1. Såklart du ska skriva viktiga saker för jag läser, nu i varre när de funkar igen! :) Puss puss/
    Hanna

    SvaraRadera