fredag 4 december 2009

number one - 7 dagar kvar

Ett första inlägg borde vara ett rätt märkvärdigt inlägg. Men jag skriver nog mest bara för att få ett första inlägg.
Nu börjar en liten kort resa på en månad som jag ska tillbringa i Grimstad, Norge.
har spenderat några dagar i fina Linköping hos min förlovade Hanna=) Hon har flyttat och jag har hjälpt till. men vad hon inte avslöjade innan var att det inte fanns en hiss till 3:e våningen. Tack älskling för den!;) men det gick rätt fort^^
Dagarna har vart fyllda med städ, flytt, organisation, pizza, champangetorsdag(2dagar
)och mat på uppochnervänt bord.
som vanligt när vi hänger några gånger om året med varandra så råkar vi ut för att bli av med satans mycket pengar på kontot. Men det är ju så kul å shoppa! men nu blir det inge mer handla. Hello Australia!

men nu befinner jag mig i min favoritby i Norge, Grimstad. Visserligen har jag inte sett så många andra byar men jag återvänder alltid hit!
en sommarby i sitt bästa läge som inte är lika kul på vintern. ungefär som Halmstad!
resan hit tog bara på ett ungefär 14 timmar och jag kan inte fatta att det tar så lång tid att åka hit. våga vägra ha pengar så jag kan flyga ner!
Idag är första dagen på mitt gamla jobb för det här året. varje gång jag kommer hit är det en massa förändringar så vi får se vad som händer ikväll! hoppas de gamla godingarna som jag bara älskar kommer inom=)
Det här är ett av de bästa och roligaste jobben jag har haft, under sommaren är det GULD!

men nu ska jag kamma frillan och platta ner saker.

fråga: vem är det igentligen som sätter upp alla julljus på alla träd, du vet dom som har varenda gren inslegen i ljus? måste ju vara praktikanten...

1 kommentar:

  1. Va kul att du skriver lite! Nu ska jag böra kommentera. vi börjer med nuber one så ska jag ta mig igenom alla! Tss! Puss

    /Hanna

    SvaraRadera