lördag 12 december 2009

number four - Superman?

Javisst!
självklart trot folk att man är en Superman. Men jag tror inte det va!
Igår hade vi fullt i huset och vi hade två bord uppe på andra etage som hade 12 och 20 gäster.
hur ska man klara det på en person?(plus en Spicegirl som inte får servera alkohol)
Åjo, vi löser det med att låta båda sällskapen komma SAMTIDIGT! Fan vad bra!
Och inte nog med det. Kassan krashade åxå! Det här är endå folk som käkar för över 20tusen. efter mycke tok å telefonsamtal så kunde vi få igång den. å tur var väl att deras bong fortfarande var kvar!
Och jag har nog kommit på en idé som är sjukt bra: Gårdsdieten. Som går ut på att jobba på ett ställe där du egentligen inte har tio av dej själv och kan vara överallt och behöver springa som en idiot för att av allt springande börja svettas som en idot, och sen bara inte äta.
Vi får väl se om jag har gått ner nåt när ja kommer hem. Antagligen.
men jag äter massa Klementiner då...

Jag är trött, sliten och sover dåligt. och allt blev inte bättre av att jag tappade mina favoritparfym i golvet så den gick sönder.
tycker det är dags att åka hem. men självklart ska jag inte det.
Ibland handlar livet om att hålla ut, väldigt ofta känns det som just nu. Men man måste hålla ut för att nå sina mål.

dagens vara: Lägsta pris på bröd ca 27 NOK

Skriver jag inte mer har jag antagligen dött av stress,hunger och dålig rygg!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar