söndag 13 december 2009

number five - för én gangs skyll!

Blev det en helt OK dag på jobben igår. Huset var fullabonnert och tack och lov hade vi buffé. Gästerna handlade i baren och senare fick de sig en Dj nede på nedevåningen. Eftersom det var en rätt ung publik betydde det bara en massa jävla bra musik som man kan dansa till och en massa dunkadunka!Då blev man på bra humör!
Men. jag säger bara men män! eller snarare de som tror att de äger stället för att de är där varje dag med han som faktist äger stället. Det handlar om gubbar över 50, som tydligen inte älskar sina fruar tillräckligt mycke för att spendera en enda kväll med dom hemma i veckan.
Hur som. Jag spelar musik som den målgruppen som är på Gården gillar och jag blir jävligt glad av. Så kommer den ene fram å siger: så kan du sätta på litt Bo Kaspers, och nickar sådär jaja men d fixar du.
JAMENVISST! absolut att jag ska byta musik till nachspiel musik för att ni tre gubbar kommer hit å vill höre på bo kaspers. Ettersom Itunes hade kraschat så fick vi använda min mobil. å den innehåller INTE Bo KAspers! men som den gode bartenderen jag är så bytte jag iaf till rockmusik av den härliga festtypen!
får jag kjeft av sjefen nå så kan di dra! men det tror jag inte för jag är så snill, söt å cool att jag får^^

Kvällen var annars bra som det blev sagt: d är pupper overalt og jeg vet ikkje vor jeg skal ta veien, blir sån...stirri! det var en skikkelig jentefest å han hade rätt. det var pupper överallt! En spya. galna damer som försökte få bartenderer å ligga med dottra sin. å samme dame som kom in i baren till Dimitri å sjöng: Vil du vara med meg hjem inatt? Skal vi sov i samme säng inatt! hon var full å lär ha ångest idag.

Nu har vitaminbristfläckarna på naglarna kommit framåxå. Jag får köpa sånna vitaminbjörnar(kommer bild på de sen)

puss å klem em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar