fredag 1 januari 2010

number nine - Nytt år

nya möjligheter!

Mitt nyår bestog av putsing av bestick, läsa ut böcker, se på tv och bitcha på folk som var fulla.

Nyårslöffte: vara fri nästa nyttår och fira jul på riktigt.

Nu ska jag hem, över 200 timmar den här månaden har inte gjort mej gott även fast jag inte har jobbat och slitit. mest läst bok och sett på filmer hela dagarna. men det har gjort mej slut och idag så känns det som all trötthet bara kom. är sliten och vill aldrig mer jobba känns det som.
men man må ju.

Är trött på bar å resturang efter det här. jag tror jag ska försöka söka ett massagejobb nu och se på det. Har även funderat på lite skolor och sånt men det blir en annan tid en annan dag=) och efter ett snack med mamman såklart!

Can´t wait to go home!

BAAAAAAHHH TA MEJ HJEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar