lördag 16 januari 2010

number twelve - Boys are stupid

throw rocks at them.

Vi gillar dom men dom är dåliga! Då menar jag inte att dom är dåliga dåliga utan fåliga på saker som att höra av sig när man borde eller bara säga rätt ut vad som är problemet.
Jag tror på allvar nu att jag är utsatt för ett experiment. Hur långt det kan gå innan jag ber personen ifråga att dra åt helvete eller skjuta sönder knäskålen på honom.
hade gärnat delat ut en bitchslap kanske men efter som jag inte ser det här som något som man bara INTE behöver tänka på så funkar det ganska bra.
Jag har slagit bort mina förväntningar på något sätt.
Jag visste redan från början hur det skulle bli idag. No phonecall innan 12=ingen träff.
men så grym som jag är har jag slutat med att ha ångest över att allt ska bli rätt och att jag ska få det jag vill ja. Jag struntar faktist i vilket. händer saker så händer saker.
man ska inte ta saker för vad man vill att det ska vara utan för vad det faktist är just då.


ANNAT:
Kakan har lämnat storstan för landet och det kommer bli tomt utan henne. men vi ses snart juh! Brädåkning i början av februari står på agendan!^^
Saknar dej Cookie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar