onsdag 13 januari 2010

number eleven - I am SO blogging this!



Det är kallt och jag behöver bli av med min värme


SEFF! att jag kjöper den tröjan!"I am so blogging this"
Kakan kommer nog åxå ha en sån väldigt snart^^



I flera dagar nu har vi suttit och funderat hur man ska göra och inte göra när det gäller det motsatta könet. För det verkar som att ingen av oss verkar göra rätt. Hur tänker de där kosntiga varelserna?
Man ska inte vara för på, man ska inte ringa eller sms:a för mycke, ge varandra space. Men om det fint fungerar även om man gör det här? Jag vill ju höra av mig för att höra en röst, jag vill skicka sms med ett"saknar dej" på, jag vill vara för på för det är så satans mysigt å kramas! Space kan han få såklart!
Att följa boken är inte alltid det lättaste. Men som vi(eller mer Cookie) har kommit fram till så ska man ta det som det kommer, inte leva ens för dagen utan timme för timme. Vi kan ju faktist inte veta vad som kommer hända inom en snar framtid. Så vi ska nog ta vara på tiden vi har, inte säga nej bara för att vi inte vågar eller inte tror vi är redo. Om du inte vågar kommer du alltid ångra att du INTE vågade.

Kärlek är en underlig sak. Jag kommer ta mej fan inte klura ut det på ett tag, men sån får det bli. Visst, jag har letat men man ska tydligen inte göra det. När jag inte har gjort det så duger inte det heller. Efter igår så visade det sej att jag ´s inte har tur i spel heller! What`s left for me?

Den här låten är min favorit och jag kan fan i mej säga stol att: I do kiss on the first date! Men ni får kompiera och klistra in för jag vet inte hur man gör saker rätt ännu=)
hur ska man annars veta om man ev passar ihop? Jag vet att JAG passar ihop! Det är ju tur det hur skulle det annars se ut!=)

Men slutletat, resa påväg ist.

www.youtube.com/watch?v=yGLwqtOF_XY&feature=PlayList&p=AFE1D5E521D1F674&index=1


Annat: Har vart till Farsta och ätit, skulle hälsa på Mia men hon ville visst inte leka med oss. det ble ingen bio ikväll men vi ska gå å se the69eyes på slussen ikväll, har fixat lite öl å känner nog att ja kan få vara värd det! Blev lite festsugen och vill egentligen lyssna på HÖG musik...men har ingen sladd=/
Så ska vila en stund och hoppas jag kommer igång sen

1 kommentar:

  1. Nä stumpan, det är inte alltid man vet hur man ska göra. Man ska inte leta iaf, det vet jag. Jag var så himla trött på karlar när jag träffade Lars. jag letade inte utan hade förlikat mig med tanken att bara låta det vara. Det var skönt å en sån himla överaskning att jag precis då träffade mannen i mitt liv. Mannen kommer att komma till dig också. Jag har fler exempel att dra men jag vet inte om det skulle uppskattas av vännen det gäller. Hur hopplöst det än kan kännas så finns det någon för alla....jo det är sant. Sen kan vi kvinnor försöka komma ihåg att karlar är minst lika komplicerade som kvinnor (fast vi tycker att de är så himla enkelspåriga). Lugn stumpan visdom å mannen i ditt liv kommer när de kommer. Går inte att beställa : )
    Kramen Elin

    SvaraRadera