lördag 23 oktober 2010

44:e gravstenen - ny adress

...och min adress ser ut såhär:



2 Sun st, 7000 Hobart, Australia. SKICKA BREV!=)

...och eftersom jag är på 44:e inlägget så tog jag en bild på sten nr 44 från the memorial park:



Det är en memorial walk och det är från alla möjliga krig som Australien har vart med i. Den har vart där sen typ WW1 men ett tag glömdes den bort och det blev igenväxt men för inte så längesen så fixade de upp den så man kan se alla stenarna. fast det var inte så spännande väl kan jag ju påstå.

Någon som vet hur det är med pappan min?

1 kommentar:

  1. Det är bra med pappan :) Han ringde i morse å väckte oss. Men det gjorde inget, han va så glad...fast han har jour :/ Blev bjuden på mat hos honom nästa lördag. Mums!!!
    Kramen på rej!
    Elin

    SvaraRadera