onsdag 3 november 2010

nr 45 - rätt och slätt

Kära mormor och morfar!



Hur har ni det där hemma?
Hur går det med höfter och ben?
Har ni vart ute och kastat nåt på sistone eller är säsongen inte ens igång? fast iof är det ju alltid säsong för yxkastning!

Var ni på Blommor & tings premiär?

Fick ett meddelande av mamma där hon skrev att det var lillejul och firande snart och undrade om jag kunde komma då. Men jag tror inte jag kommer vara hemma då. Vilket är synd för de är en av de bästa dagarna under jul. Träffa familjen och alla!(och få paket)

Det är inte långt kvar tills jag kommer hem nu. jag ska bara vara här i 3 månader till. sen ska jag resa en månad och kommer lagom hem till min födelsedag! Mamma har sagt att jag ska få en gitarr med bok och en onepiece. Hoppas hon väljer ut nån fin!

Jag har slutat på ett av jobben nu för de gav mig typ 1 dag i veckan den här veckan. Ägaren till det stället är även ägare till ett annat ställe som jag började på idag. de kan ge mig 4 dagar i veckan och det passar mig perfekt!
Nu jobbar jag 5 dagar i veckan och alla de dagarna är dubbla så jag jobbar massa men är ledig 2 dagar!

Om några veckor ska vi ut på tur, hyra bil i två dagar sen ut och campa och vandra!
Det är så fint här!!

Jag har förresten klippt av mig ALLT hår, så nu är det så kort så jag inte känner igen mig själv! jag lägger upp en bild när jag fastnar på kameran. Här får ni lite blommor av mig och en annan bil som jag gillar!

2 kommentarer:

  1. Tack för kort och blogg.Jag har gjort snittar till Marinas nyöppning,men det vet du ju för du slog ju en pling.Allt är bra med oss.Sista tävlingen är avklarad.Morfar kom sjua på den.Nu är det bara träning som gäller.Synd att du ej är hemma till lillejul.Morfar och jag firar 50-årig bröllopsdag då också.Vad tiden går fort.Ha det bra och kramar från oss.Mormor.

    SvaraRadera
  2. Saknar dig syrran mer än vad jag trott. Bokstäverna på tangentbordet flyter ihop så jag ser inte vart jag ska trycka :) Det är så DU på bilden där du sitter på räcket med underbar utsikt. Undrar om du nånsin kommer att slå dig till ro. Du har så mycket vind i vingarna dina så du kanske aldrig stannar till en längre stund.
    Älskar dig.
    Elin

    SvaraRadera