måndag 14 juni 2010

number fourteen - har visst glömt

...ett par nummer.



Har kollat igenom mina inlägg jag har gjort och som ni vet så numrerar jag dom.
Mitt sista inlägg var nummer 30. Min bloggsida säger att jag har gjort 30 inlägg men det stämmer ju inte för det fattas minst tre siffror mitt i allt ihop.
Så idag blev det nummer 14 för han fick inte vara med och leka.

Har pratat lite med Amanda idag och livet är tungt för henne. Så för att muntra upp henne har jag letat upp en Stockholm Live spelning som vi tittade skitmycket på förut. Den är askul och jag saknar när vi kunde sitta i timmar och kolla på standup

2 kommentarer:

  1. Åhhh, kom hem till mig!
    älskar och SAKNAR dig sjukt mkt nu!
    behöver dig <3<3<3

    puss&kram från kusin Amanda

    SvaraRadera
  2. 28 är oxå glömd!!! Stackars stackars siffror=(

    SvaraRadera