lördag 18 december 2010

SVERIGE!

Jag vill bara tacka Kusin Helena som skickade mig lanken sa jag kinde se semi finalen i handbollen nyss! Shit vad jag ar stolt over att vara svensk och shit vad jag saknar handbollen. Bara att se pa det far ig att riktigt langta tillbaka som det var forr. men det kommer ju inte handa.

Men Sverige ar i final och det ska bli sjukt kul att se matchen imorn! aven fast jag maste stanna uppe till halv 3 pa natten! ledig pa mandag sa det ar inga problem!!

OCH VAD JAG HOPPADE I STOLEN DA!

sitter har ensam i rummet framfor datorn och ser matchen och jag kan ju inteirkgit vara hog;judd da andra bor i huset men da och da var jag faktist tvungen att skrika till mitt allt i andra halvlek!

Men till nasta match MASTE vi trycka pa mer. Speciellt i 6 mot 5 lage. Kanner igen det dar i ALA IF. Vi hade ju inga nerver nanstans och forlorade alltid pa att andra laget hade en utvisad haha=)
sova nu. jobb imorrn hela dagen sen match!

2 kommentarer:

  1. Ta och kom hem till Sverige nu sötnos ;)

    SvaraRadera
  2. Skickar dig en liten julhälsning från oss.Här bara snöar det så vi får en mucket vit jul.Kallt är det också.Åker kanske till Funäsdalen i nyår.Få se hur kallt det blir.Morfar kör blommor åt Marina och jag är hemma och stökar.Hoppas du får en bra jul fast vi inte träffas,men du kommer ju snart hem till lilla Sverige.Ha nu en fin jul och ett bra Gott Nytt År.Många kramar från mormor och morfar.

    SvaraRadera