onsdag 1 december 2010

nummer 50 - så HIMLA typiskt.

och ibland så kan man ju inte sluta förvånas när det gäller mig.
jag har faktist koll på mycket men jag vet att det inte är många där hemma som tror på mig.
Men nu har det hänt en rätt stor grej. Hade jag vetat så hade jag vart hemma om ungefär tre dagar. Men jag sitter fortfarande i min stol i mitt rum i Hobart i Tasmanien jag.
JAG MISSADE MIN BILJETT HEM!.
Jag trodde att jag bokade hem den 3:e december. det var den 1:a. det är den första idag. har jag tur så blev det flyget inställt för tydligen har de en massa inställda flyg. Om inte måste jag slänga ut 10 papplaxar till på en resa. det där med onödiga pengar kan ju inte ritkigt vara min grej. Först resan jag köpte åt min "kompis" som hon inte ville ge mig pengar för och sen det här. Men man kan ju faktist bara bli lite klokare efter allt.

haha, jag får ta mina skattepengar och mina andra pengar jag fåt tillbaka när jag lämnar landet och köpa en resa hem. HEJHÅ!

Tittade på biljetten nu och jag betalade inte ens 12000 för tur och retur biljetten så det är inte SÅ fasligt mycket pengar! men endå. HAHA!

sa jag att vi fick en parkeringsbot 10 minuter efter att vi hämtat bilen häromdagen åxå? på lite över 500 spänn=) inga julklappar i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar