onsdag 15 juni 2011

66 st kalla de vad du vill

har jag just gjort. Tre satser å de blev bara så få!
har snöat in mig lite på bakning om man nu kan kalla det bakning. Har lagat scones nästan varje dag sen i helgen och jag sitter på tekaks recept så man kan frysa in å alltid få färskt. Tyvär måste jag vänta då frysen står i ett förråd i förrådet med ett misslyckat inbrottsförsök vilket resulterade i att det finns inget lås på dörren så alltså kan jag inte låsa upp den. Typist

Min gitarr jag fick när jag fyllde har jag äntligen börjat spela på, hittade ett gratis lär-dig-spela-kurs på internet så sitter å plinkar på det. Jag vill kunna spela gitarr! snart inom 2 år kanske^^

Har vart ensam i lägenheten i snart 11 dagar och jag har inte haft det bättre. Kan inte vänta tills jag bor helt själv med bara jag, mig själv och jag. Då kan jag få ha hur städat jag vill hela tiden!

Snart kommer jag hem en stund, ska nog åka till landet. Patte jobbar ju här å pendlar så jag kan ju åka med han ju! skitbra! Vi ses snart

2 kommentarer:

  1. Jaaa kom hem! :) <3

    SvaraRadera
  2. Hej stumpilumpan!!!
    Härligt med lite privatliv ;)
    Längtar efter dig. Elsa sa här om dagen med lite sorg i rösten " Jag önskar att Emelin och Lisa kom och va barnvakt" Såååå MISS U A LOTT!
    Kram Elin

    SvaraRadera