måndag 27 juni 2011

Jag älskar dig inte

Den känslan jag har varje dag innan jag somnar är en sjukt jobbig känsla jag aldrig i hela mitt liv. Jag känner att jag inte vill ta chansen med att gifta mig med en risk att det KAN ta slut och det skulle få mig att känna såhär. Såklart tror man på vad man har för resten av livet när man gifter sig men vi vet väl att det är ju mer folk som skiljer sig än håller samman.
Varje dag gråter jag för den känslan jag får när jag läser den här boken. Iaf första halvan. Det kanske är jag som är lite känslig åxå visseligen men det är helt sjukt att en bok kan få en att känna sån. Jag blir ju helt förstörd och bara tanken på att det kan ju hända som i boken gör mig lite rädd.
Ångest är vad jag har. Jag vill bara avsluta boken och aldrig mer se tillbaka på den. Vill sluta tänka på den och inte må dåligt. Hmpf av en bok. Jisses. Vad töntig jag känner mig nu.
Mamma jag skickar den till dig sen!

1 kommentar:

  1. Hej stumpan!
    Läste ut boken på en vecka och hjärtat och tårarna värkte. Men man kan inte vara rädd för allt och skydda sig mot allt. I så fall ska man nog bo ensam i en grotta....fast där finns säkert läskiga spindlar och ormar =o såååå....bättre att vara i ute i livet och ta det som det kommer :) Puss Elin

    SvaraRadera