fredag 28 januari 2011

minst 60 grader varmt.

hej alla!

har ju inte skrivit pa ett braaaa tag nu sa det var val lite dags. sitter pa en dator utan svenska bokstaver sa det kanske blir lite drygt att l asa sa jag gor det kort.

Tio dagar turande ar over och jag kommer antagligen inte beratta om allt. har skrivit dagbok men det ar typ 2 A4 varje dag. traligt for er. Men bra har det varit oh jag slanger upp biledr inom kort!

Ar i Broome nu och stannar har i tva dagar sen flyger jag till Darwin. Sen ska jag till alice springs och sova i oknen vid den dar stora roda stenen som alla vet vad det ar!

Oh mamma< Fredrik Arnell skickade ett mail till mig som jag tyckte du skule lasa. Harkonemr det:

Tjennare fröken. Hoppas det är najs där borta i whateverdunuäri även om din kamera dödde.

Jo, du måste fifan med till Åre! Vi ska ju välta hela skiten!
Smek upp mamma lite så stöttar hon säkert med en peng eller två ;)
Är hon motvillig så säg att det är bra för dig att åka med, för att förstärka våra familje-relationer... :)


Pusshej
/ arne

Vi ses snart!

1 kommentar:

  1. Så där ja! Nu vet man hur Fredrik gör med sin stackars mamma, jag ska nog ta ett snack med henne vid tillfälle!
    Typiskt att din kamera skulle gå sönder! Men du får väl leta reda på kvittot så kanske du får en ny eller så lagar de den till dig? Det verkar som du har en nice tripp på vägen hem. Vi längtar efter dig som du vet och vi räknar dagarna tills du är hemma.
    Kramar mamma!

    SvaraRadera