torsdag 13 januari 2011

hem

Ni sitter jag i sängen och tittar ut över rummet vårat. Att packa är skittråkigt. Speciellt när man har miljoner med saker som måste ner i EN väska. Var tvungen att gå till posten idag och köpa ytterligare ett paket att skicka hem.

det är sorgligt. var till båda mina jobb idag och sa hejdå och lämnade kakor jag bakade idag till det ena. Jag kommer sakna alla här.

Mitt flyg går klockan 13 nånting imorrn men måste ändå upp tidigt för att gå till posten med paket, fixa så jag får mitt Australienska körkort(vad jag nu har för nytta av det) som är en väldig dyr sovenier.

Jag kommer lägga uppp min rutt här när jag inte är supertrött. typ kanske imorrn när jag är i Melbourne. Åh vad det ska bli supergott med pizza från mitt gamla jobb! Sen ska jag gå och se Tron på den störtsa bbion i Australien tror jag. med 3D!

Och det suger lite. Tydligen har jag inga vänner i Melbourn längre så jag måste ta in på hostel. Jag är inget big fan of hostels men måste man så måste man. Min manager här i tassie erböd mig att få bo hos hans mamma under tiden. så jag ska nog kolla med honom imorrn om jag kan stanna där iaf en natt!

Min resa hemåt börjar nu, vi ses om 1,5 månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar