tisdag 6 juli 2010

number thirtythree - men jag då

...tror jag omedvetet vill dö.

Sen jag började jobba på Bimbos har jag i stort sett varje skift skurit mig själv på glas och saker som inte ens är vassa!
Vi har haft skärsår på båda knäna, ett pratande sår på vristen, glassplitter i pannan, alla fingrar har nog fått sig skurning(?)
Jag ahr aldrig haft problem med blod, men idag så trodde jag att jag skulle svimma. Sår som pratar brukar jag oftast finna fascinerande och äckla andra människor med men idag så trodde jag på riktigt att jag skulle svimma ett tag. Jag skar mig på en fönsterskrapa. EN FÖNSTERSKRAPA!. Var någonstans är en sån vass? nej just det. Den är inte vass utan jag skulle fixa tillbaka gummigrejjen på plats när jag slant och skar upp mitt finger på något som inte var vasst. Och ja, det var då när jag skulle plåstra om mig som jag bara ville svimma för en stund. Plus att det var på ett ställe där det inte slutar blöda. Mens i fingret. Najs.

3 kommentarer:

  1. Åh, såna där cuts i fingrarna som bara blöder, och blöder, och blöder är sjuuukt irriterande! Hatar det! Hoppas det läker på bra och fint nu iaf.

    Och kul att fler också har eller haft likadana klockor som mig! Jag är kär i min, tittar på klockan hela tin ;).

    SvaraRadera
  2. Visst ville du till mamma där ett tag?!
    Kramen på dig å va lite försiktig i fortsättningen.
    Puss Elin

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman.Morfar och jag har nu varit på resa i nästan 3 veckor nu.Kom hem igår torsdag. Varit i Funäsdalen där det varit SM i yxkastning.Morfar 4:a i singel. Morgan vann.Gabriel blev också etta i junior så du ser att det går bra för familjen,och inte nog med det .Det blev en andra plats i lagtävlingen med morfar,Morgan och Gabriel. Var nu rädd om dina fingrar.Vad jag förstår så ska du ut på en tur i Australien.Vilken resa du får göra.Var rädd om dig och vi längtar efter dig.PS.Det finns alltid bullar här hos oss.DS Många kramar Mormor.

    SvaraRadera