tisdag 27 juli 2010

number thirtyeight - trip boooked

...after all I;m going on a trip anyways!

Today I booked a huge trip to New Zealand. Iam SO happy!
Snowboardning in different places everyday, the tour goes from Christchurch down to Queenstown and then back. We have a bus that take us between places and the best part is that its not fully booked so it only like 6 people doing it instead of 22!

Everything I need for the trip is fixed, and I can't wait!

Tonight or tomorrow morning I'm going with my friend Stretch to his hometown Geelong to see some koalas and stuff and then the airport on thursday morning.

http://www.hakatours.com/haka-tours/snow-tours/7-day-south-island-snow-safari
This is the trip I'm doing and fuck what happened. I;m gonna love this. Snow is the SHIT!

jag langtar ihjal mig! Hoppas bara min lon kommer in som den ska imorgon for annars kan jag inte betala turen, haha! vem ska vi tacka den for da?hmmm nej jag ar inte bitter. Har fortfarande planer, haha!

1 kommentar:

  1. Bra att du tänker att idag är det en ny dag som kommer att bli underbar! Man kan inte gräma sig för det som var igår men man kan lära sig något av det som var igår! Lär dig att inte lita för mycket på folk. Låna inte ut pengar. Låna inte ut saker. Kanske låter det hårt och dumt men i slutändan så är det DU som får betala. Du betalar med din tillit till folk som du trodde på, pengarna är strunt detsamma men din tillit - den ska du vara rädd om...Jag tror att du alltid tror gott om människor du möter men var inte så naiv, låt dem bevisa vad de går för innan du ger dem din tillit.
    Du kommer att gå på pumpen många gånger till skulle jag tro och sedan blir du en luttrad människa som är beredd på det mesta och nästan förväntar dig att det blir strul. Och då kommer du att bli så underbart överraskad när du upptäcker att det finns människor som faktiskt gör som de ska.
    Naturligtvis bör man rannsaka sig själv också mellan varven, varför blev det så här just nu för mig? Kan det vara något jag har förorsakat genom ett visst agerande? Om man ramlar i tillräckligt många diken under sitt liv så blir man till sist en alldeles fantastisk människa som kan tillföra mycket till andra.
    De som inte skrapar sina knän någon gång utan bara går rakt fram genom sitt liv - jag menar - hur kul är dom då?
    Var rädd om dig, älskar dig, mamma

    SvaraRadera