söndag 15 maj 2011

64 inlägg på ett år är dåligt

men det är ju inte får så många mer än mej.

Oj, så trötta vi blivit på norrmän då. Det finns massa jag bara älskar men det är MÅNGA som är så jävla dryga. Förra veckan fick jag ett: jag hatar svenskar men du är säkert bra... vad svarar man på det. Sen efter det var allt jag sa fel. Äcklig människa vill jag nog säga. Tack och lov har jag bara 4 dagar kvar här i Grimstad. Jag längtar bort så det gör ont.
Visst har jag haft det okej med folk och så men när jag tänker efter är det två kvällar som jag har haft sjukt kul! De två dagarna innehöll Björn Gustavsson på melodifestivalen och spel och dans på hemma fest.
Jag längtar till stan så man slipper vara ensam så länge. Då kan man ringa en person och sen kan man ses och hänga. Här kan jag nog inte komma på en enda människa som man bara kan ringa. Får rysningar på konstiga småstadsmänniskor. Hemma är alla konstig på ett bra sätt=)

Mitt nya jobb i Oslo är ett måndag till fredags jobb! Gissa om jag fick minst 50 vuxenpoäng där!

Till helgen ska jag hem till mamma för att åka raggarbil. hur nu det ska sluta. Tror mamma vill jag ska förlova mig vilket jag kom på att jag igår vittnade mitt första frieri! Jag fick tårar i ögonen det var så fint=)
Jag ska med gifta mig snart!

1 kommentar:

  1. Om du ska gifta dig snart så måste du ju skynda dig att hitta den du ska gänga dig med....eller tänker du ta mammas förslag :)
    Jag kommer iaf.
    Pöss Elin

    SvaraRadera